StellaW

And I Love You So - Don McLean

Keep calm and listen,and I love you so. 

词曲:Don McLean

歌词:

And I love you so  我是如此爱你
The people ask me how 别人问我
How I've lived till now 我是如何活到现在
I tell them I don't know 我告诉他们,我不知道

I guess they understand 我想他们会明白

How lonely life has been 生活曾是多么寂寞

But life began again  但我得到了重生
The day you took my hand 自我们牵手的那一天起
   

And yes I know 是的,我知道
How lonely life can be 人生可以变得如此孤寂

The shadows follow me 黑影跟随着我

And the night won't set me free 黑夜也不肯放过我
But I don't let the evening 但我不会
Get me down 任夜晚使我沮丧
Now that you're around me 因为,此刻有你在身旁
  

And you love me too 你也是爱我的
Your thoughts are just for me 你的脑海里都是我
You set my spirit free I'm happy that you do
你释放了我的灵魂,我很开心你这样做了
The book of life is brief
 生活的书,总是短暂。
and once a page is read
我相信它一旦被翻开
  All but love is dead that is my belief
除了爱,一切都不存在
    

And yes I know 是的,我知道
How lonely life can be 人生可以变得如此孤寂
The shadows follow me 黑影跟随着我
And the night won't set me free 黑夜也不肯放过我
But I don't let the evening 但我不会
Get me down 任夜晚使我沮丧
Now that you're around me 因为,此刻有你在身旁
And I love you so  我是如此爱你

The people ask me how 别人问我
How I've lived till now 我是如何活到现在 
I tell them I don't know 我告诉他们,我不知道 

 

评论
热度(1)

© StellaW | Powered by LOFTER